Altijd bereikbaar voor je klanten, via elk kanaal. Met Zoho Desk, Zoho Assist, Zoho Lens en Zoho Books los je vragen sneller op, bied je support waar je klanten Ʃcht mee geholpen zijn en hou je zelf het overzicht over een oerwoud aan support-vragen.
Beheer al je klantenvragen in ƩƩn platform. E-mail, telefoon, chat, WhatsApp en social media worden omgezet naar overzichtelijke tickets in Zoho Desk. Automatiseer de toewijzing van tickets, neem schermen over met Zoho Assist of bied ondersteuning op het terrein, via de augmented reality van Zoho Lens. Dit alles ondersteund met centraal beheerde manuals in je Help Centre. Dankzij rapportering en een ingebouwde SLA’s hou je altijd zicht op de prestaties van je team en blijft de klanttevredenheid op een topniveau.
Beheer alle klantenvragen vanuit ƩƩn platform: e-mail, formulieren, WhatsApp, social media of telefoon. Alles komt samen in Zoho Desk, maar je communiceert op maat van je klant.
Wijs tickets automatisch toe via round robin, skills of departement. Zo belandt elke vraag meteen bij de juiste persoon.
Iedere vraag heeft een duidelijke eigenaar, due date en status. Escalatieprocedures zorgen dat niets blijft liggen. Integratie met Zoho Books zorgt vervolgens voor een vlotte facturatie.
Neem met ƩƩn klik het scherm van je klant over, en laat technici of klanten live tonen wat ze zien via hun smartphonecamera met de augmented reality van Zoho Lens.
Bewaar alle nodige kennis zoals handleidingen en FAQ’s op ƩƩn plek. Markeer de informatie die extern gedeeld mag worden in de vorm van Frequently Asked Questions op je website.
Dankzij een AI-chatbot vinden je klanten gewoon zƩlf de juiste info uit je Help Centre. De vragen die toch nog binnenkomen als tickets krijgen automatisch een antwoord met behulp van AI, gevoed door alle beschikbare info in je Help Centre.
Geef klanten toegang tot hun eigen klantenportaal, inclusief overzicht van alle eerdere en openstaande vragen en met het Help Centre binnen handbereik.
Volg prestaties op via standaardrapporten of dashboards in Zoho Analytics. Stel SLAās in en bewaak je servicekwaliteit automatisch.
Klanten kiezen zelf hoe ze contact opnemen, jij behoudt het overzicht in ƩƩn platform.
Dankzij slimme toewijzing, duidelijke ticket-owners en remote support is elk ticket in topsnelheid afgewerkt.
Een AI-chatbot zorgt ervoor dat klanten vaak zelf een antwoord vinden. Alle overige vragen worden snel beantwoord dankzij AI, gevoed door de info in jouw Help Centre.
Customer portals, automatische Customer Satisfaction surveys en SLA-bewaking garanderen transparantie en tevredenheid.
Rapportering en dashboards op maat tonen je prestaties in realtime. Zo verbeter je je supportproces continu.
Zoho experts
Zoho projecten
Zoho certificaten
jaar ervaring
Dankzij BrainSolutions verloopt ons administratieve proces soepeler en efficiƫnter. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar een betrouwbare en betrokken partner!
- Naam Klant
- Damiaan Peeters (Rood Fluweel)
Zoho Desk laat toe om meerdere helpcenters op te zetten binnen ƩƩn account, elk met eigen branding, domein en kennisbank. Dit is handig voor bedrijven met verschillende merken of productlijnen. Klanten vinden zo altijd de juiste ondersteuning zonder verwarring.
Zoho Desk kan gekoppeld worden aan e-mail, live chat, telefoonsystemen en WhatsApp Business. Alle gesprekken verschijnen in ƩƩn interface zodat medewerkers het volledige klantcontact kunnen opvolgen. Zo bied je consistente service ongeacht het kanaal.
Zoho Desk zet je inkomende e-mails om in overzichtelijke tickets die (al dan niet automatisch) worden toegewezen en opgevolgd. Met slimme rapportages en vlotte interne samenwerking houd je altijd overzicht en reageer je sneller op klanten. Je krijgt duidelijk inzicht in prestaties, SLAās en klanttevredenheid, waardoor je klantenservice sneller, professioneler en beter meetbaar wordt.