Marketing

Boost je leads, inzichten en ROI met één krachtig marketingplatform. Met Zoho vervang je losse tools en versnipperde data door een geïntegreerd geheel. Van mailings tot social media en website-analyse: alles loopt naadloos samen en je krijgt eindelijk een volledig beeld van je marketinginspanningen.

Sales automations met Zoho en BrainSolutions

Boost je leads, inzichten en ROI

Koppel je campagnes rechtstreeks aan Zoho CRM, automatiseer customer journeys en volg de ROI van je online kanalen haarfijn op. Dankzij integraties met Google Ads, Facebook Ads en UTM-tags weet je exact wat je inspanningen opleveren. Met Zoho Forms en Zoho Survey verzamel je waardevolle inzichten, en met Zoho PageSense optimaliseer je je website en conversies. Rapportering en dashboards zorgen ervoor dat je steeds beslissingen neemt op basis van feiten.

Gecentraliseerde data

Koppel Zoho Campaigns of Zoho Marketing Automation rechtstreeks aan je (Zoho) CRM. Zo zie je in één oogopslag waar elke lead, klant of deal vandaan komt en kan je ze makkelijk opvolgen.

Geautomatiseerde campagnes

Stuur doelgerichte e-mails, bouw customer journeys en automatiseer opvolging. Minder manueel werk, meer rendement.

Meetbare ROI

Integreer met Google Ads, Facebook ads en andere platformen om de kosten per online lead te analyseren en je marketingbudget te optimaliseren. Volg alles haarfijn op met UTM-tags.

Website-optimalisatie

Gebruik Zoho PageSense om het gedrag van je bezoekers te analyseren en conversies te verbeteren. Optimale efficiëntie gegarandeerd, uiteraard allemaal conform de GDPR.

In-depth research en inzichten

Verzamel klantfeedback en marktonderzoek met Zoho Forms en Zoho Survey. Eén platform voor alle input.

Geavanceerde rapportage & dashboards

Geavanceerde analytics om beslissingen te nemen op basis van data. Kortom: meer focus op strategie, minder tijdverlies.

Lead scoring

Herken meteen welke leads het meeste potentieel hebben dankzij automatische lead scoring.

Dit zijn de apps waarmee we dit mogelijk maken

Zoho One

Zoho CRM

Zoho SalesIQ

Zoho Marketing Automation

Plan en Automatiseer Projecten met Zoho Projects

Wat zijn de voordelen?

Ongeziene efficiëntie

Automatiseer de repetitieve taken van je marketing proces, en focus op strategie en groei.

De beste resultaten

Granulaire segmentatie en personalisatie zorgen voor optimale conversie en sterke klantrelaties.

Data-gedreven beslissingen

Dankzij duidelijke dashboards zie je welke campagnes écht renderen, om op basis daarvan je strategie te optimaliseren.

Continuë verbetering van de customer journey

Meet elke stap in de customer journey en optimaliseer continu.

Profesionnele uitstraling

Volg leads professioneel op vanaf het eerste contact tot en met conversie.

Wil jij je Marketing optimaliseren?

0

Zoho experts

0

Zoho projecten

0

Zoho certificaten

0

jaar ervaring

Dankzij BrainSolutions verloopt ons administratieve proces soepeler en efficiënter. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar een betrouwbare en betrokken partner!

- Naam Klant

- Damiaan Peeters (Rood Fluweel)

Veelgestelde vragen

Zoho Campaigns biedt A/B-testfunctionaliteit voor e-mailonderwerpen, inhoud, afbeeldingen en verzendtijdstippen. Je kan verschillende versies testen en de winnende variant automatisch naar de rest van je doelgroep sturen. Door open- en klikratio’s te vergelijken, kan je je communicatie voortdurend optimaliseren.

Zoho Campaigns is ontworpen voor eenvoudige e-mailmarketing, zoals nieuwsbrieven, aankondigingen en promoties. Zoho Marketing Automation is een geavanceerder platform dat multichannelcampagnes, geautomatiseerde lead nurturing, lead scoring en gedragstriggers ondersteunt. De juiste keuze hangt af van of je enkel e-mailcampagnes nodig hebt of een volledige marketingoplossing die het hele klantentraject beheert.

Zoho Campaigns biedt A/B-testfunctionaliteit voor e-mailonderwerpen, inhoud, afbeeldingen en verzendtijdstippen. Je kan verschillende versies testen en de winnende variant automatisch naar de rest van je doelgroep sturen. Door open- en klikratio’s te vergelijken, kan je je communicatie voortdurend optimaliseren.