Bied uw klanten de best mogelijke klantervaring


Geef uw klanten een geweldige ervaring in alle fasen van hun levenscyclus en overtuig hen zo van uw producten of diensten. Zoho CRM Plus, een uniform customer experience-platform, helpt u in uw verkoop, marketing en ondersteuning.

Beheer gesprekken via verschillende kanalen... en meer

Via Zoho CRM Plus weet u meteen in welke fase van de levenscyclus uw klant zich bevindt. U communiceert handig via alle mogelijke kanalen - met de juiste context - en blijft in real-time op de hoogte. Zo bent u altijd op tijd met opvolggesprekken en behoudt u het overzicht.

Breng uw team op één lijn

Om een goede klantervaring te kunnen bieden, moet uw team sterk en verenigd zijn. Met Zoho CRM Plus kunnen uw collega’s beter samenwerken om zo de klant centraal te zetten.

Slim werken met Zia

Zia is de zelflerende AI-assistent die zakelijke trends kan voorspellen. Is het een goed moment om een klant te contacteren? Dan laat Zia dit weten. Zoek je een e-mail of ticket? Zia vindt het sneller dan u dat doet. Slimme bedrijfsoverzichten zorgen ervoor dat u slimmer kan werken. En laat dat net de essentie zijn van Zoho CRM Plus.

Klanten vinden snel een antwoord dankzij AI-assistentie

Dankzij Zia kunnen klanten snel antwoorden vinden op hun vragen. Ze gebruiken hiervoor de handige chatfunctie in Zoho CRM Plus. Uw klanten vinden zelf hun antwoorden in de kennisdatabase, maken zelf tickets aan of chatten met uw medewerkers vanuit uw website of de app.

Bouw en automatiseer processen

Het is belangrijk dat bedrijfsprocessen aansluiten bij uw teams. Daarom kan u zelf uw ideale team, structuur en proces bouwen om het vervolgens ook te automatiseren. Zo betrekt u steeds de juiste mensen en zorgt u voor duidelijke regels.

Eerst de analyse, dan de beslissing

Wanneer u moeilijke beslissingen moet nemen, is het belangrijk dat u alle informatie hebt om die beslissing te kunnen staven. We zorgen voor diepgaande analyses vanuit marketing, verkoop en ondersteuning. Zoho CRM Plus geeft u vervolgens een overzicht van de impact van elke zakelijke beslissing op uw business.