Dagelijks gebruiken meer dan 150.000 bedrijven in 180 verschillende landen Zoho CRM om hun klanten te beheren. U kan één van hen worden en zo uw omzet verhogen. Zet leads om in deals, volg uw klanten efficiënter op en pluk zo de vruchten van Zoho CRM.

Connecteer met uw klanten. Wereldwijd.

Bereik klanten via alle mogelijke kanalen, ontvang realtime meldingen en verhoog uw effectiviteit door uw communicatie te meten.

1. Bereik uw klanten op de manier die zij prefereren. Dit kan via telefoon, e-mail, livechat of sociale media.

2. Wanneer uw klant met u wil communiceren, krijgt u hier onmiddellijk een melding van. Zo helpt u uw klant snel vooruit.

3. Ontdek met Zoho CRM wat het beste tijdstip en kanaal is om uw klant te bereiken. Verhoog zo de effectiviteit van uw communicatie.

Automatiseer uw sales, breng efficiëntie in uw bedrijf

Met Zoho CRM kan u uw sales automatiseren om kostbare tijd te besparen. Lees verder en ontdek hoe.

1. Beperk recurrente taken. U zult ervan verbaasd zijn hoeveel u (nog) kan automatiseren binnen elke tak van uw organisatie met Zoho CRM.

2. Haal alles uit uw sales en stroomlijn uw stimuleringsproces voor leads. Op deze manier verhoogt u de kans dat nieuwe leads klanten worden.

3.Activeer directe acties van een (potentiële) klant zoals aankoop of contactaanvraag en volg zo uw salesproces beter op met behulp van workflows in Zoho CRM.

Krijg realtime inzichten via duidelijke rapportages

Zoho CRM bevat ook een handige analysetool. Zo heeft u oneindig veel mogelijkheden om uw business te vergelijken met andere spelers op de markt. Of vergelijkt u liever uw eigen prestaties over de jaren heen? Ook mogelijk.

1. U maakt betere business beslissingen dankzij slimme realtime analyses.

2. U meet en beheert uw sales-prestaties efficiënter dankzij Zoho CRM.

3. U houdt belangrijke prestatie-indicatoren bij zoals huidige trends en voorspellingen.

Vraag hulp aan de Zoho AI-communicatieassistent

Heeft u vragen, opmerkingen of zijn er onduidelijkheden? Zia helpt u verder.

1. Alle informatie die u nodig hebt, ontdekt u via Zia: uw sales-assistent. Zij vindt meteen de nodige CRM-gegevens.

2. Zia stuurt u geavanceerde lead- en dealvoorspellingen. Zo krijgt u een zicht op de leads die een grote kans maken om klant te worden. Het helpt u bij het sluiten van deals.

3. Zia geeft intelligente waarschuwingen, taakherinneringen en suggesties over de beste momenten om leads te contacteren. Ze baseert zich op data van eerdere succesvolle interacties.

Zes redenen om te kiezen voor Zoho CRM

 

Gemakkelijke gebruikersinterface

Eenvoudige en logische gebruikersinterface. Zo kunt u meteen aan de slag.

 

Flexibele contracten

Maandelijkse flexibele contracten ondersteund door transparante prijsplannen.

 

Handige programma’s

Programma’s voor implementatie, consulten, onboarding en training zodat u zo snel mogelijk aan de slag kan met Zoho CRM

 

Eenvoudige migratie

Eenvoudige migratie zodat u uw gegevens kan importeren uit spreadsheets of andere huidige CRM-systemen.

 

Uitbreidbaar ontwikkelingsplatform

Ontwikkelingsplatform dat integratie van CRM met externe systemen en applicaties mogelijk maakt

 

Handige apps

Mogelijkheid om onderweg te verkopen dankzij CRM-apps voor iOS en Android.