Zoho Desk voor eindgebruikers

Op een halve dag maken we je wegwijs in de wereld van Zoho Desk, en leren we je waar je moet op letten om er succesvol als eindgebruiker mee te werken.

Beschrijving

Zoho Desk gebruiken in jouw organisatie betekent maximaal inzetten op klantenservice. Om ten volle gebruik te maken van wat Zoho Desk in petto heeft, gidsen we je door alle mogelijkheden, want dat is veel meer dan gewoon tickets per e-mail beantwoorden: automatisering, verzameling van veelgestelde vragen in een knowledge base, integratie met andere systemen, enzovoort.
Als je Zoho Desk goed gebruikt, maakt het jouw leven als supportmedewerker een pak gemakkelijker, en tijdens deze opleidingen leren wij jou hoe je dat doet.

Aanvang: 9u
Einde: 12u

Deze opleiding kan worden gefinancierd met de KMO-portefeuille of Cheques-Entreprises. Meer informatie

Doelgroep

Deze cursus is aanbevolen voor:

  • Supportmedewerkers
  • Office Managers
  • IT managers
  • Medewerkers van de dienst IT
  • Zaakvoerders met affiniteit voor IT

Datum Locatie Trainer Taal Prijs excl. BTW
Inschrijven
23 mrt
Edegem
Simon Struyf
Nederlands
€ 580

Extra informatie m.b.t. COVID-19

We volgens steeds het advies van de lokale overheden nauw op. Indien trainingen niet op locatie kunnen doorgaan, zullen wij steeds overleggen met de ingeschreven deelnemers om deze te verplaatsen naar een ander geschikt tijdstip. Indien de training online doorgaat, splitsen wij deze op in blokken van maximaal 4 uur en wordt de doorloptijd mogelijk verlengd.