Zoho Desk voor Administrators

Op één dag maken we je wegwijs in de wereld van Zoho Desk, en leren we je hoe je deze software op jouw maat kan instellen en uitrollen voor jouw organisatie.

Beschrijving

Zoho Desk gebruiken in jouw organisatie betekent maximaal inzetten op klantenservice. Om ten volle gebruik te maken van wat Zoho Desk in petto heeft, gidsen we je door alle mogelijkheden, want dat is veel meer dan gewoon tickets per e-mail beantwoorden: automatisering, verzameling van veelgestelde vragen in een knowledge base, integratie met andere systemen, enzovoort.

Deze opleiding kan worden gefinancierd met de KMO-portefeuille of Cheques-Entreprises. Meer informatie

Doelgroep

Deze cursus is aanbevolen voor:

  • IT managers
  • Medewerkers van de dienst IT
  • Zaakvoerders met affiniteit voor IT
  • Gevorderde gebruikers van Zoho Desk

Datum Locatie Trainer Taal Prijs excl. BTW
Inschrijven
20 apr
Edegem
Simon Struyf
Nederlands
€ 1160

Extra informatie m.b.t. COVID-19

We volgens steeds het advies van de lokale overheden nauw op. Indien trainingen niet op locatie kunnen doorgaan, zullen wij steeds overleggen met de ingeschreven deelnemers om deze te verplaatsen naar een ander geschikt tijdstip. Indien de training online doorgaat, splitsen wij deze op in blokken van maximaal 4 uur en wordt de doorloptijd mogelijk verlengd.