Modules aanpassen en afstemmen
Binnen Zoho CRM zijn er meer dan 10 standaard modules voor sales, marketing, klantenservice en voorraadbeheer. De meeste aspecten van deze modules pas je zelf aan naar eigen inzicht en behoeftes. Bovendien zijn er ook nog heel wat aangepaste modules die je makkelijk afstemt op je eigen bedrijf - wat de sector ook is. Tijdens de opleiding bespreken we de functionaliteiten van elke module en inspireren we je met alle mogelijkheden zodat je het meeste uit je Zoho CRM haalt. Alix Maldague, één van de
enthousiaste deelnemers, getuigt:
“Ik had een hele goede ervaring met de opleiding ‘Zoho CRM for administrators’. Lesgever
Michel gaf de opleiding heel aangenaam aan een goed tempo. Enerzijds was er een goed
evenwicht tussen de theorie en praktische voorbeelden. Anderzijds was het - gezien de
kleine groep - gemakkelijk om vragen te stellen en wat sneller of trager te gaan naargelang
het onderwerp. Bovendien was de in-house developer van BrainSolutions ook aanwezig. Hij
vulde hier en daar interessante nieuwigheden aan, wat heel waardevol was gezien Zoho
snel evolueert.” - Alix Maldague, Fcm Travel Solutions
Wil je net zoals Alix de opleiding 'Zoho CRM for administrators' volgen? Inschrijven
Workflows opzetten
Met workflow-beheer in Zoho CRM automatiseer je je verkoop, marketing en/of support. Je wijst bijvoorbeeld taken toe aan gebruikers op basis van op voorhand gedefinieerde criteria. Dankzij je persoonlijke workflow verstuur je dan bijvoorbeeld mails, wijs je taken toe of update je bepaalde velden. Omdat je dit niet allemaal manueel hoeft te doen, bespaar je enorm veel kostbare tijd. Tijdens de opleiding laten we je zien hoe je zo’n workflow opzet op maat van je organisatie.
Blueprints creëren
Blueprints in Zoho CRM helpen je een bedrijfsproces op een goed gedefinieerde en systematische manier te laten verlopen. Enkele handige mogelijkheden.
1. Definieer elke fase van je proces en koppel ze aan de juiste teamleden
2. Begeleid je teams doorheen het proces
3. Vraag en valideer belangrijke informatie
4. Automatiseer terugkerende taken.
Tijdens de opleiding gaan we met hands-on demonstraties, best practices en oefeningen aan de slag zodat je je eigen blueprint kan creëren.
Leads toewijzen en opvolgen
Via Zoho CRM haal je gemakkelijk leadgegevens binnen - uit je eigen formulier, via externe bronnen of je website - waarna je ze bijhoudt in je persoonlijke account. Wat daarna met de leads gebeurt, bepaal je zelf. Je evalueert de leads en schat de kans in dat ze effectief klant worden. Op basis daarvan koppel je een opvolgactie en/of teamlid aan de lead. We geven je tijdens de opleiding inzicht in alle mogelijkheden om ervoor te zorgen dat je maximale return haalt uit je leads.
Effectiever en efficiënter werken
Hopelijk werd het je al duidelijk dat Zoho CRM enorm veel te bieden heeft. In onze gratis trial proef je alvast van de functionaliteiten en leer je de software écht beter kennen. Zo zal je merken dat je efficiënter en effectiever kan werken wanneer je alle modules samen gebruikt. Natuurlijk leert onze gecertificeerde lesgever je tijdens de opleiding hoe en wanneer je de verschillende modules best gebruikt aan de hand van een paar best practices.
Opleidingen op maat van je organisatie
Zoho CRM for administrators is een opleiding voor gevorderden. Wil je voor jou en/of je collega(‘s) beginnen bij het begin? Dan raden we je de opleiding ‘Introductie tot Zoho CRM’ aan. Ook over andere Zoho pakketten vraag je gerust een opleiding op maat aan via ons contactformulier. Denk aan Introductie tot Zoho Books, Zoho Books voor Administrators, Introductie tot Zoho Desk, Zoho Desk for Administrators, enzovoort. Vertel ons je behoeften en wij geven je met plezier advies.
De kers op de taart van elke opleiding - naast twee super fijne en leerrijke dagen met enthousiaste mensen? Een mooi opleidingscertificaat waarmee je levenslang kan pronken. Hopelijk tot binnenkort!