Medewerkers verhogen hun productiviteit.
Managers nemen de juiste beslissingen dankzij vernieuwende inzichten.
Klanten krijgen onmiddellijk een antwoord op hun vragen.
Met Zoho Desk heeft u de beste hulpmiddelen om uw klanten te helpen. Automatiseer veelvoorkomende taken zodat uw team meer tijd heeft om zich te ontfermen over uw klanten.
Herken juiste trends en patronen in de inspanningen van uw team om zo betere prestaties te stimuleren.
Medewerkers van verschillende afdelingen werken beter samen dankzij Zoho Desk. Zo biedt u als bedrijf een betere klantervaring.
Via Zoho Desk kan u ervoor zorgen dat u via meerdere kanalen bereikbaar bent. Denk aan e-mail, telefoon, live chat, sociale media en meer. Over klantvriendelijkheid gesproken!
Niets geeft meer voldoening dan zelf een antwoord vinden op je vragen. Via Zoho Desk kan klanten zelf in staat stellen antwoorden te formuleren en zo eigen collega’s te helpen.
Uw bedrijf, uw helpdesk. Pas Zoho Desk aan zoals u dat zelf wil met de nodige applicaties.