Zoho Desk zet uw klanten op de eerste plaats via contextbewuste helpdesksoftware. Zo wordt de klantenservice het hart van uw bedrijf.

Er is een Zoho Desk toepassing voor iedereen.

Voor medewerkers

Medewerkers verhogen hun productiviteit.

Voor managers

Managers nemen de juiste beslissingen dankzij vernieuwende inzichten.

Voor klanten

Klanten krijgen onmiddellijk een antwoord op hun vragen.

Zet klantenservice centraal in uw bedrijf

Wanneer je een goede klantenservice centraal zet in uw bedrijf, heeft dit impact op alle verschillende bedrijfstakken. Optimaliseer en pak het grondig aan!
 

Creëer meer klantentevredenheid.

Met Zoho Desk heeft u de beste hulpmiddelen om uw klanten te helpen. Automatiseer veelvoorkomende taken zodat uw team meer tijd heeft om zich te ontfermen over uw klanten.

 

Verbeter uw prestaties

Herken juiste trends en patronen in de inspanningen van uw team om zo betere prestaties te stimuleren.

 

Werk efficiënter samen

Medewerkers van verschillende afdelingen werken beter samen dankzij Zoho Desk. Zo biedt u als bedrijf een betere klantervaring.

 

Wees bereikbaar

Via Zoho Desk kan u ervoor zorgen dat u via meerdere kanalen bereikbaar bent. Denk aan e-mail, telefoon, live chat, sociale media en meer. Over klantvriendelijkheid gesproken!

 

Zorg voor zelfhulp

Niets geeft meer voldoening dan zelf een antwoord vinden op je vragen. Via Zoho Desk kan klanten zelf in staat stellen antwoorden te formuleren en zo eigen collega’s te helpen.

 

Gepersonaliseerde helpdesk

Uw bedrijf, uw helpdesk. Pas Zoho Desk aan zoals u dat zelf wil met de nodige applicaties.